Trevor, december 2005

Mobiltelefonen ringde. Numret på displayen var mycket långt. Jag förstod genast vem det var.

-Hey, I'm back in Sweden, at the airport.
Jag kände hur jag log.
-Välkommen tillbaka!
-Tack! Jag tänkte bara kolla direkt så du fortfarande är på kvällens planer.
-Absolut, svarade jag.
-Jag checkar in inom en timme. Är så sugen på att se ett äkta svenskt boutique hotel.
-Jag tror inte att du kommer att bli besviken.
-Har du lust att komma hit lite innan och ta en drink. Kanske vid halv sju?
-Inga problem.
-Sedan blir det lite av en mixad middag - business och pleasure. Är du okej med att skivbolagssnubbarna hänger med?
-Det är inte som att du har oceaner av tid här i Sverige direkt, man får vara effektiv.
Vi började skratta samtidigt.
-Då ses vi halv sju.
-Självklart.

Jag sprang genast in i badrummet för att bättra på sminket.

Kommentarer
Postat av: Milla

Helt underbar blogg. man blir glad bara av att komma in här! Fortsätt med alla kärlekshistorier <3

2009-08-03 @ 14:09:14
URL: http://camillalundellek.blogg.se/
Postat av: narin

Jag håller med ovan! Jag blir alldeles överväldigad av dina kärlekshistorier! Som i film. Vackert!

2009-08-04 @ 20:59:14
URL: http://narin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0